Wednesday, May 18, 2011

Урсгал сөрөв

Сая хэд хоног надад яг л урсгал сөрж яваа юм шиг л санагдаж байлаа. Хүн бүхэн миний эсрэг. Бүр миний талд байх ёстой гэж боддог хүмүүс маань хүртэл миний эсрэг байгаа юм шиг. Өөртөө итгэх итгэл, өөрийгөө үнэлэх үнэлэмж гэх зүйл надад ер байхгүй болчихсон. Яах ёстойгоо ч ойлгохгүй, юу ч хийж байгаагаа мэдэхгүй байлаа. Хэн ч намайг дэмжихгүй, урам өгөх ч хүн байхгүй. Хамгийн хэцүү зүйл чинь өөртөө итгэх итгэл, өөрийгөө үнэлэх үнэлэмжээ алдах юм байна бурхан минь. Бүх юм дутуу санагдаад юу ч бүтэхгүй, болохгүй байгаа юм шиг. Дотоод ертөнц сэтгэл маань ямар ч өнгөгүй бүр түнэр харанхуй болчихсон байлаа. Гэхдээ угийн сэтгэлийн хадтай, өөдрөг юм болохоор хэхэ одоо бол зүгээр байна. Байнга л ирээдүйгээ өөдрөгөөр хардаг, тэгээд бас ямар ч хэцүү байдалаас гарч чаддаг юм шиг байна. Бусад хэн нэгэн тэгдэггүй юм аа гэхэд ядаж өөрөөрөө бахархаж, өөрийгөө үнэлэж, өөртөө итгэлтэй, өөртөө урам өгч байя даа...

No comments:

Post a Comment